Thread: Heads Up: CMPs for sale in France
View Single Post
  #46  
Old 04-12-13, 10:11
Hanno Spoelstra's Avatar
Hanno Spoelstra Hanno Spoelstra is offline
MLU Administrator
 
Join Date: Feb 2003
Location: The Netherlands
Posts: 14,435
Default

Quote:
Originally Posted by Alex van de Wetering View Post
And now for sale in Hoogeveen, Holland ?

No, just the owner advertising it on the Dutch GAF92 website and trying to make sence of the Dutch language.

http://gaf92.nl/generaaltjes/index.p...00@hotmail.com
Ad removed form leboncoin, but re-advertised on gaf92.nl:
Quote:
Naam: Warren
Datum: 3 December 2013
Telnr.: 0496629186
Lokatie: Hoogeveen, Nederland
Rubriek: Ford
Aangeboden: FORD CANADA 1944

Van oorsprong met de plaat V8-motor.
De geit, en de stoelen zijn ontmanteld, de tank verbinding verbreken, maar zijn verkocht goed met!
De FORD werd gevonden tussen Leuze-en-Hainaut en Doornik in 1944.
Een paar nodig kunt wijzigen voor het bedrijf na de oorlog.
Er is de reservewielhouder die is meanderende en zet aan de kant, er is een reserve voorzien van wielen.
De materialen (met inbegrip van een kreek) is verstrekt en andere delen waar ik weet niet de hulpprogramma's (maar ik denk dat te maken draaide de motor als op oude auto's).
Er is nog steeds de Amerikaanse ster op een van de deuren, en het origineel onder de verf grijze verf.
De motor als schot meer sinds de jaren tachtig. Het water werd afgevoerd en de essentie.
IK HEB DE PAPIEREN VAN HET VOERTUIG.
Gelegenheid te komen zien op afspraak.
Ik ben op zoek naar een voertuig te herstellen voorouder. Uitwisseling mogelijk. ((Belgische rijkswacht voertuigen / trailer / aanhanger keuken enz..)
Belachelijk veiling zal niet in aanmerking worden genomen & ik de motor, niet verkopen of van onderdelen van voertuigen afzonderlijk.
Vrij zware stuk.
+ - 1300€
collectionneur7900@hotmail.com

Click image for larger version

Name:	generaaltje36200_1.jpg
Views:	27
Size:	71.3 KB
ID:	61921 Click image for larger version

Name:	generaaltje36200_2.jpg
Views:	29
Size:	59.1 KB
ID:	61922 Click image for larger version

Name:	generaaltje36200_3.jpg
Views:	742
Size:	64.7 KB
ID:	61923 Click image for larger version

Name:	generaaltje36497_1.jpg
Views:	41
Size:	68.9 KB
ID:	61924 Click image for larger version

Name:	generaaltje36497_3.jpg
Views:	29
Size:	113.4 KB
ID:	61925
Just for the fun of it, I let Google translate loose and this is the English "translation"
Quote:
Originally the plate V8 engine .
The goat , and the seats are dismantled , disconnect the tank , but have been sold well with !
The Ford was found between Leuze - en-Hainaut and Tournai in 1944 .
Some change for the company after the war . Needed
There is the spare wheel which is meandering and turn to the side , there is a reserve with wheels.
The materials (including a creek ) is provided and other parts where I do not have the tools ( but I think to make the engine when turned on old cars) .
There is still the American star on one of the doors , and the original under the paint gray paint .
The engine as shot more since the eighties . The water was drained and the essence .
I HAVE THE PAPERS OF THE VEHICLE .
Opportunity to get seen by appointment.
I 'm looking to recover a vehicle ancestor. Exchange. ( ( Belgian gendarmerie vehicle / trailer / trailer kitchen, etc. . )
Ridiculous auction will not be taken & I engine , not sell or parts of vehicles separately into account.
Pretty heavy piece.
All kidding aside, has anyone seen that engine tag before?


Reply With Quote